Pozycjonowanie Stron Internetowych
Wysoka pozycja w wyszukiwarkach przyciągnie nowych klientów i zapewni większe zyski. Oferujemy pozycjonowanie strony internetowej i sklepu internetowego. Oprócz pozycjonowania oferujemy dobrze ztargetowane kampanie Ad'words oraz Facebook.
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach - od czego zacząć?
Marketing w wyszukiwarkach jest to szereg działań mających na celu poprawę oceny Twojej witryny przez roboty wyszukiwarek. Przez te działania strona staje się bardziej widoczna, gdy ktoś korzysta z wyszukiwarki. Jeśli ktoś szuka Twojej firmy w Internecie, ważne jest, aby Twoja witryna była widoczna na stronach wyników wyszukiwarek w przeciwnym razie nie przyniesie korzyści Twojej firmie, a będzie tylko dodatkowym kosztem.
Posiadanie strony internetowej, to za mało. Ona musi na siebie zarabiać.
Jesteśmy doświadczoną agencją z długoletnim doświadczeniem o czym świadczyć może, to że czytasz ten tekst, bo łatwo daliśmy się znaleść :). Opracowaliśmy strategie wyszukiwania dla małych i średnich przedsiębiorstw w wielu branżach. Budujemy długoterminowe relacje z naszymi klientami, oparte na wspólnych ideałach i sukcesie. Nasza agencja marketingu w wyszukiwarkach zapewnia pełen wachlaż usług dzięki którym klienci znajdą Twoją firmę.
Nie zwlekaj - konkurencja nie śpi!
W celu zwiększenia sprzedaży najłatwiej jest dać się znaleźć w internecie!
Z pomocą przychodzi pozycjonowanie strony lub sklepu w wyszukiwarkach internetowych.
Pozwoli to pozyskać dużo większy ruch na stronie co przełoży się na konwersję/sprzedaż.
Pomagamy w optymalizacji strony tak, żeby była ona lepiej czytelna dla wyszukiwarek i zawierała wszystkie niezbędne elementy SEO.
Po określeniu fraz kluczowych przystępujemy do optymalizacji strony i tworzenia odpowiedniego zaplecza pozycjonerskiego.
Nasze działania opierają się o “White SEO”, czyli są zgodne z google, bing, yahoo i innymi wyszukiwarkami.
Oferujemy w pełni zintegrowane podejście do marketingu w wyszukiwarkach, które ma na celu zwiększyć widoczność Twojej strony i wyprzedzić konkurencję. Dwa główne obszary marketingu w wyszukiwarkach to optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) i reklama typu „pay-per-click” (PPC).